En ny favorit som luktar 50-tal

 
 
 
För 25 kronor... Jag upprepar - 25 KRONOR (!!!) kan man fynda en fantastiskt fin klänning i bästa 50-talsstil! Med rosor, perfekt passform och knyt i ryggen. Halsringningen och ärmarna är av bästa sort! Den är alldeles rykande färsk och nyfyndad, men den är bannemej redan en favorit och ett av dom flottaste plaggen i min garderob. Bra till vardags och kanske ännu bättre till fest.

Jag är så jäkla glad att Henry och jag trotsade regnet och promenerade runt i lilla staden (läs: byn) ändå!

Kommentarer
Anonym säger:

Jättefin!!! Och vilket FYND!

: )

/Jenny

2014-02-10 | 15:48:02
nickolina säger:

oj jääkla ¨sååå fin :DD vart fyndade du denna? :D

Svar: Jag köpte den här i Finspång, i vår lokala (och typ enda haha) second hand-affär! :)
Bella

2014-02-10 | 22:17:31
Bloggadress: http://nickolinanyfiken.blogg.se
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Grattis, vilket fantastiskt fynd! Jag tokälskar rosmotiv på kjolar och klänningar! Det är nog det finaste som finns! :D

Svar: Tack! Ja visst känns det extra flott och tjusigt! :D
Bella

2014-02-11 | 19:29:49
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback