Lucka 23: En bild från ditt hem

Ett ljust och somrigt pyssel- och lekrum.
 

Vårt hem förändras hela tiden och saker och ting både byter plats och flyttar hemifrån för att ge plats åt något nyloppat. Här hemma är det prylar och grejer överallt, fast inte på ett speciellt rörigt sätt om jag får säga det själv. Pastelligt och lekfullt. På sommaren känner jag mig mest inspirerad inredningsmässigt medan det står ganska still under dom mörka månaderna. Jag känner att min personliga stil och smak förfinas och utvecklas hela tiden och hemmet speglar var en befinner sig just nu. Den senaste tiden har gått åt till jobb och allmänna vardagsbestyr, så hemmet har fått en liten paus inredningsmässigt. Men snart är jag igång igen! Och självklart kommer ni att få se vad som händer och sker ♥

Från Emilys julkalender!

Kommentarer
Alicia säger:

Men gud vilken jävla DRÖM! Så himla fina detaljer, och vacker komponerat! Åh vad pepp jag blir på vår och att flytta om lite i den egna lejonkulan.

Svar: Men TAAACK! <3
Bella

2015-01-07 | 11:56:52
Bloggadress: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback