Lucka 19: En bild från din semester/ditt sommarlov


Den här sommaren har jag varken haft semester eller sommarlov, men ledig kan man väl säga att jag har varit ändå! Föräldraledig och fri mellan jobb innan jag började jobba så mycket som jag gör nu. Martin å andra sidan hade semester i några veckor och den mesta tiden spenderade vi tillsammans hemma på landet med Lillskrutten. Vi satt i gräset, övade på att gå, badade i minipoolen, grillade en hel del och träffade vänner. Henry utforskade hela trädgården på vingliga Bambi-ben och matade hönsen med brödsmulor. Mot slutet av sommaren hämtade vi vår ärtgröna lilla bubbla från 1970 och åkte på små dagsutflykter,  bara Martin och jag. Den krånglade ibland och satte mig i klistret ett par gånger när den vägrade starta på olämpliga platser, men jag gillar den ändå! Det blev överlag en väldigt lugn sommar som gick alldeles för fort! En hann knappt blinka innan den försvann och släppte fram den långa hösten. Men snart är både julafton och nyår förbi, och sen går det fort fort fort! Snart får vi känna det ljumma gräset mellan tårna och dom varma vindarna i håret. Snart ♥

Kommentarer
Frida säger:

Dina skor är dööösnygga! Funderar på att köpa liknande, men är ganska känslig i mina fötter så jag undrar om dom är sköna? Eller bara grymt snygga.. ;) <3

Svar: Det tar ett tag att gå in dom men dessa köptes begagnade så jobbet var redan gjort ;)
Bella

2014-12-22 | 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback