Lucka 13; En bild ifrån ett avgörande ögonblick i år

En bild från när jag färgade håret i världens bästa färg.
 

Jag kom att tänka på flera avgörande ögonblick från i år, som när jag t.ex. vågade lämna barnbackarna under skidresan i mars och verkligen susade nerför långa och branta backar tillsammans med Martin som tålmodigt väntade tills jag var redo. Eller när jag började stå på mig och verkligen säga ifrån. Eller när Mysan flyttade till en annan familj och mycket av stressen hemma löstes upp.

En annan sak som jag ändå känner har varit avgörande på sitt sätt var när jag färgade håret rosa. Att en sån sak kan betyda så himla mycket är inte klokt egentligen! Jag har ju alltid gillat annorlunda hårfärger och har hunnit testa det mesta, men nu har jag hittat min färg. Jag hittade något som jag trivs fruktansvärt bra i och känner mig trygg med. Rosa representerar mig politiskt och får mig att känna mig grymt stark! Och rätt råtuff också. Rosa är världens bästa färg. PUNKT SLUT.

Puss ♀♥


Glöm inte att ni hittar årets julkalender hos Emily! Än är det inte för sent att haka på.

Kommentarer
Mia säger:

Superfin färg! Kommer du ihåg vilken färg och märke du använde? Och färgade du det på ljust eller mörkt hår? Hälsningar Mia

Svar: http://tantbella.se/2014/october/om-att-farga-haret-rosa-mina-basta-tips-och-trix-for-pastellfargat-har.html
Bella

2015-05-28 | 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback