PANG PANG PATRIARKATET! DU ÄR DÖD

 
 
Under flera veckors tid har jag dagligen kikat i brevlådan efter att postbilen susat förbi. Jag som annars hämtar posten cirka aldrig. Bara räkningar och reklam som vanligt... Men idag låg det där! Paketet som jag väntat så länge på! Min älskade Lilla Berlin-tisha som jag är totalt dökär i ♀♥
 
 
 
PANG PANG PATRIARKATET! Här är du inte välkommen.
 
 

Känner mig coolast i världen. Som en superhjälte typ! Med min snajdiga uniform räddar jag världen ur patriarkatets hårda grepp. Tillsammans med andra supermänniskor, förstås ♥
 
Denna fina kommer att slitas med hälsan, det kan jag lova. Jag tror förresten att den ska få följa med ut på onsdag när jag ska lyssna på Gudrun i Hörsalsparken med bästa Lotta och Evelina! Vi ses väl där?


Kommentarer
lotta säger:

Pang, pang, pangsnyggt! (Evelina fick sin idag också <3)

Svar: Hurra! Efter lång lång väntan <3
Bella

2014-08-29 | 09:07:10
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback