På en tisdag kan man...

 
...flytta runt i vardagsrummets stringhyllor! Jag gör ju det ungefär hundra gånger i veckan. Ett gäng loppisfyndade babushkadockor för en tjuga har flyttat in, liksom ännu en stor porslinsdjur med päls. Ja, jag samlar ju på såna numera. Det bara blev så!
 
 
 
Dom gamla böckerna lyser upp med sina fina färger. Fråga mig inte om titlarna för jag har ingen aning! Dom står bara där och är fina, helt enkelt. Fast barnböckerna ska naturligtvis Henry få framöver!
 
 
 
På en tisdag kan man dessutom slänga upp håret i två slarviga bullar när man går hemma i mjukiskläder och lurar.
 
 
 
...och loppa ett gäng saker till Henry och hans rum som vi ska börja renovera i helgen!
 
 

På en tisdagseftermiddag kan man också skörda färggranna morötter till middagen. Tänk, vilken tur vi har! Fast jag blev lite besviken när jag hittade denna, men ingen snippmorot...

Kommentarer
Victoria säger:

Du är alltid så fin i håret. Dig skulle man ha som vän, en som kunde lära en göra fina saker med håret ;)

Svar: Åh tack snälla! Tycker om att pyssla och greja med mitt hår, både till vardags och till fest! :)
Bella

2014-08-13 | 18:53:07
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback