En tur till två av de bästa jag vet

 
Igår sov lillasyster Alice över hos oss. Himla mysigt! Vid lunch idag åkte hon och Henry hem till Grytgöl och jag packade in mig i bubblan. Jag brummade till staden och hem till Lotta och Evelina där den här lilla krabaten nyfiket skuttade fram och hälsade på mig. (Okej då... Jag tog upp hen direkt och gosade gärnet!)
 
 
 
Dessa två var megavackra som alltid i tjusiga sina klänningar!
 
 
 
Jag gick husesyn som alltid och spanade avundsjukt på Lottas Guldfitta som hon köpt av en av våra favoritbloggare - Emelie!
 
 
 
Tyll och vackra klänningar finns det gott om i det här hemmet. Jag smygdreglar lika mycket varenda gång!
 
 
 
Här är soffan som vi hjälpte dem baxa hem innan flytten till den här lägenheten. Den är sååååå fin! Fast allt är ju i och för sig fint hemma hos Lotta och Evelina.
 
 
 
Efter husesynen slog vi oss ner och fikade på allt möjligt gott. Jag blev kär i Evelinas klänning och jag själv rockade den rosiga från Indiska. För första gången denna vecka faktiskt! Men jag känner på mig att det inte blir den sista... På tal om annat så håller jag på att tvätta ur all färg ur håret! Tänkte bara att ni kanske ville veta.
 
 
 
Kattbebisen ville helst också fika men fick nöja sig med matte-gos.
 
 
 
Efter husesyn, fika och lite fix med Lottas hår anslöt sig Martin. Han var lite mör och trött efter dagens bestyr.
 
 
 
Denna asfina hamnade nämligen på hans överarm! Det här med skäggiga män med tatueringar... ♥
 
 

Efter en trevlig eftermiddag med fika, hårfix, världens godaste vego-lasagne, kattgos och en massa prat åkte vi hem till Båtstorp. Just nu ler jag lite och tänker på vilka fantastiska människor de är, de där filurerna. Så jäkla bra ♥

Kommentarer
Johannas Retro & Rockabilly säger:

Vilken himla söt liten bebis, man vill ju bara kramas när man ser na!
Och eran bubbla, fy basken vad avundsjuk man är va!

För övrigt såg jag dig på A-Bombers men vågade inte hälsa eftersom vi knappt pratat innan!

Svar: En supersöt liten kattbebis!
Åh okej! Men jag är inte farlig så nästa gång får du allt hälsa ;)
Bella

2014-08-07 | 00:21:03
Bloggadress: http://johannasretro.blogg.se
Ninni - Vimsiga mamman säger:

Så härliga bilder :)

Svar: tack snälla!
Bella

2014-08-07 | 08:13:55
Bloggadress: http://ninnzan.se/
Monstars säger:

Snygg tatuering!

Svar: Eller hur!
Bella

2014-08-07 | 20:15:39
Bloggadress: http://monstars.blogg.se
Lotta säger:

Så fantastiskt underbart det är att få vara vän med dig - fina människa! Är så glad att jag fått lära känna dig och din fina familj! <3

Svar: Aw bästa du <3 Kan bara säga detsamma!! Kram
Bella

2014-08-08 | 09:58:15
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback