Påskmiddag med nya kappan och retrovagnen

 
 
Idag klädde sig hela lilla familjen vårigt fint och plockade en bukett med påskliljor innan vi begav oss in till Norrköping för att äta påskmiddag med Martins sida av familjen.
 
 
 
Min "nya" kappa passade det fantastiska vädret och dagens klänning. Jag trivs så himla bra i den och känner mig supersnajdig!
 
 
 
Den passar bra med vagnen också, tänker jag såhär i efterhand. När magarna var fyllda till bredden med både köttbullar, sill och ägghalvor tog vi en skogspromenad i ett hav av vitsippor i hopp om att Henry skulle somna! Men icke...  Det blev i alla fall vagnpremiär för första gången tillsammans! Fram tills idag har jag haft vagnen för mig själv men nu har även Martin provkört och känns på den.
 
 

Trots Martins skeptiska (bländade?) min gillar han att köra vagnen! Och visst är han tjusig där bredvid den, med vågor i håret och skjorta dagen till ära. Min fina livsmakrat ♥

Det har varit en dag fyllt med skratt, fantastisk mat och en himla massa sol! Nu är vi både proppmätta och sjukt trötta! Resten av kvällen spenderas framför den sista Harry Potter-filmen och vi laddar inför en solig söndag i trädgården. Hoppas att ni har haft en toppenhelg hittills med vänner och familj! ♥

Kommentarer
Kerstin säger:

Nostalgin flödar. I mitten av 80-talet körde jag mina barn i exakt en sådan vagn. En eloge till din härligt färggranna uppenbarelse! Man blir glad av att se dig.

Svar: Åh va roligt! Denna är från -84 och jag är helkär i den! Lätt att köra och urtjusig! Tusen tack snälla du! <3
Bella

2014-04-20 | 12:42:00
Madeleine säger:

Vacker kappa. Den hallonröda färgen passar ditt hår perfekt! Önskar jag hade en liknande.

Svar: Tack så mycket!
Dom finns där ute, dom små guldkornen <3
Bella

2014-04-20 | 20:38:06
Bloggadress: http://whitemaskgirl.wordpress.com
Gila säger:

Men vilken underbar klänning du har! Visa gärna mera av den...

Svar: Tusen tack! Den har synts i bloggen förut men den är en återkommande favorit, så håll utkik!
Bella

2014-04-20 | 23:38:45
Bloggadress: http://gilasgrotta.blogspot.com/
Jenny/Jema säger:

Extremt snyggt, från topp till tå!
:)

Kram, Jenny

Svar: Tack så mycket! <3
Bella

2014-04-21 | 16:56:39
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback