Ögonbrynslös med blomsterturban

 
Så här såg jag ut idag när jag i strålande solsken gav mig av mot byn för att köpa lunch. En favoritklänning från H&M, loppiskofta och min favoritscarf när det är dags att slänga ihop en snajdig turban.
 
 
 
Cat Eye-solbrillorna är från Asos. Idag döljer dom ett blekgrått och trött ansikte. Smink och hårgrejer blev kvar hos Linnea igår så idag är jag näst intill ögonbrynslös. Några tunna och ljusa små fjun har jag, men tjockare än så här blir dom knappast på naturlig väg. Nu ser ni lite vad jag har att jobba med när jag ska måla mina älskade, mörka bryn. LÄNGE LEVE ÖGONBRYNS-PENNOR OCH SKUGGOR! Jag ska förresten ge mig på att göra en ögonbryns-tutorial under morgondagen eller måndagen, så håll utkik här på bloggen!

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Vacker som en dag!

Svar: Hihi äsch då! :D tack!
Bella

2014-04-05 | 21:46:07
Bloggadress: http://madelein.se/
Fröken Kärolajna säger:

Skitsnygg ju!

Och det där med ögonbryn verkar vara ett gissel för de flesta, själv har jag så mycket och grova hårstrån att det tar en hel evighet att få någorlunda snyggt. Detta har resulterat i att jag tröttnat och har hemskt tråkiga bryn :(

Svar: Tack så mycket fina du!
Det är lite trist vissa dagar men utan mina tydliga bryn känns inte jag som jag! Så jag målar och målar var eviga dag... haha :(
Bella

2014-04-06 | 16:05:20
Bloggadress: http://karolinahansson.blogspot.com
Monstars - Karate Hottie säger:

Jag brukade också fixa mina ljusa ögonbryn med färgning samt ifyllning med antingen ögonskugga eller ögonbrynspenna. Smått roligt men jobbigt i längden.
Så jag tatuerade mina ögonbryn på en salong och nu slipper jag göra det ena och det andra. Det var dyrt men värt det. ^_^

2014-04-06 | 18:19:45
Bloggadress: http://monstars.blogg.se
Monstars - Karate Hottie säger:

Jag brukade också fixa mina ljusa ögonbryn med färgning samt ifyllning med antingen ögonskugga eller ögonbrynspenna. Smått roligt men jobbigt i längden.
Så jag tatuerade mina ögonbryn på en salong och nu slipper jag göra det ena och det andra. Det var dyrt men värt det. ^_^

Svar: Jag har själv funderat på det men jag varierar mina bryn så mycket periodvis och jag gör dom ganska tjocka :)
Bella

2014-04-06 | 18:19:49
Bloggadress: http://monstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback