En måndag på landet - hästgos, hemligheter och en rosa kvällshimmel.

 
Den senare delen av eftermiddagen har jag och Lillskrutten spenderat i trädgården.
 
 
 
Vi spanade på hästarna som traskar omkring precis intill och gav dom varsin tuss med färskt gräs.
 
 
 
Herr Kanin fick sig ett knippe han också.
 
 
 
När Henry somnat i sin vagn smet jag in i boden och började styra med hemligheter. Eller ja... En liten hemlighet. Inget extravagant eller stort, men något eget och mysigt.
 
 
 
På landet kan man skutta omkring i rosa stövlar fastän solen strålar.
 
 

Nu är det kväll och Skrutten sover tryggt i sin säng. Martin och jag väntar på att vår goda gryta ska puttra klart och alldeles nyss gick solen ner bakom grannens hus. En himla mysig dag, om ni frågar mig!

Kommentarer
Josefine säger:

Åh vilka fina & härliga bilder!!

2014-04-15 | 15:38:47
Bloggadress: http://annaojosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback