Den soligaste fredagen på länge

 
Dagen har spenderats med lillasyster Flisan. Vi har strosat runt i Norrköping och shoppat skor till Henry, spanat på fina klänningar och ätit en god laxsallad.
 
 
 
 
Vi promenixade till bästa Bagarstugan! Laxsalladen där är gryyymt god. (Ännu en gång - tusen tack till Amazing Lotta som tog mig hit!)
 
 
 
Henry åt lite smörgås!
 
 
 
 
Det var mums!
 
 
Innan vi drog vidare till Myrorna stannade vi till vid vattnet.
 
 

Henry pekar på allt numera och säger "tta" eller "ampa" (lampa).

På Myrorna hittade jag två tjusiga klänningar och ett lackbälte. Jag kan visa er en annan dag! Dagen på stan slutade tyvärr med böter för några ynka minuters försening... Jag sprang dom sista metrarna till bilen men det var för sent. Trist som tusan, men det är väl inget att göra något åt! Jag får väl skylla mig själv men jag tänker att det finns viktigare saker att lägga resurser på. Jag tröstade mig i alla fall med en sjukt god Lyxshake på Max...

Kommentarer
Lotta säger:

härrejäklar vad underbart det ser ut att gå och malla sig med den fina vagnen och ungen sen! <3 Avundssjuk till 10000000

KRAM <3

Svar: Det är awesome! Ni har ju en finfin liggvagn som väntar ;) KRAM <3
Bella

2014-04-28 | 15:47:09
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback