väskor fån gammelfarmor

Jag har tidigare nämnt att jag har ärvt en del saker och plagg från gammelfarmor Anna. Idag hade mamma med sig ytterligare några saker när jag skulle klippa henne, bland annat två jättefina väskor.
 
Den ena är stor och rymlig, välvårdad och i nyskick! På den sitter ett litet hänge i form av en kvarn. De ska nog få hänga kvar. På insidan har gammelfarmor visst skrivit upp nummer och koder som är viktiga att komma ihåg. Sånt som kan vara jobbigt och kanske lite pinsamt att glömma. Åh, tussa... ♥ Jag får en klump i halsen och blir lite tårögd bara av att tänka på det. Den andra väskan är kanske inte speciellt gammal (eller?), men jag tycker om den också! Nätt och fin.
 
Jag ska vårda och ta hand om dom! Den stora bruna är en favorit som jag aldrig kommer göra mig av med!
 
 
Favoriten ♥
 
 
 

 
Den lilla svarta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback