Styleroom

Ni vet väl att jag finns på Styleroom!
 
 
 
Styleroom.se är en himla kul hemsida! Den innehåller hur mycket inredningsinspiration som helst! Duktiga hemmafixare och inredare visar upp sina hem och ger tips. Man kan skapa en egen profil och t.ex. skapa album, ladda upp bilder, snacka i något av alla forum och ta hjälp av andra hemmafixare. Man taggar sina bilder; t.ex. "retro", "kök", "soffa", "trädgård"... Ja, med lite vad som helst som gör att man blir lätt att hitta! Är man intresserad av retro så söker man helt enkelt på det ordet. Jag har varit medlem sen i maj och har hittat hur mycket kul som helst. Dessutom tycker jag om att visa upp vårt hem för andra inredningsintresserade! Det var så jag hittades och får vara med i Styleroom-tidningen. Himla kul! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback