pirr i magen

Det pirrar ofta i magen numera! Inget förälskad-pirr eller nu-är-jag-rädd-pirr, utan svarare ett jag-känner-mig-glad-och-lycklig-pirr. Fast jo, det pirrar ju till i magen när jag tänker på hur lycklig jag är tillsammans med Martin, så det är ju ett förälskad-pirr också. Olika slags pirr i magen kan vi ju säga! Kombinerat med lyckan över att ha en fantastisk liten skrutt som jag älskar mer och mer för varje dag som går känner jag mig oövervinnerlig. Som om ingenting i hela världen kan göra mig illa. Men visst... Jag har ju såklart trista dagar emellanåt, men dom är inte ens värda en miljontedel så mycket som alla fantastiska dagar med min familj och mina vänner! Livet känns härligt, helt enkelt!
 
Just nu längtar jag efter att få se hemma-hos-reportaget som kommer ut i butik den tionde. Det ska bli så himla spännande att få se resultatet! Nu är det inte många dagar kvar...
 
Jag tror dessutom att det här kommer att bli en bra höst med många loppisrundor, myskvällar med min familj och roliga stunder med vänner, gamla som nyfunna.
 
 
En puss till er som troget läser om min vardag ♥
 
 

Kommentarer
Veronika säger:

<3

Svar: <3
Bella

2013-09-24 | 23:14:46
Lisa säger:

Älskar väskan!!

Svar: Jag med! Och att den kostade 20 pix gör ju inte saken sämre!
Bella

2013-11-01 | 14:21:10
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback