Onsdagen den fjärde september

Jag och lillskrutten har legat och myst i sängen nästan hela dagen. Fick en smärre chock när jag såg att klockan var 13 och vi fortfarande inte lämnat sängen för annat än blöjbyte och hundrastning. Äsch, det är en sån dag idag helt enkelt. Nu ligger han och jollrar på en filt i vardagsrummet medan jag äter mina knäckemackor med tomat och örtsalt. Det är något av det bästa jag vet! Testa, vetja! Med extrasaltat Bregott såklart. När jag var liten hade vi alltid örtsalt hemma. En sån där grön, cylinderformad förpackning som alltid luktade lika gott.
 
 
Bläddrar i Styleroom-tidningen, smuttar på mitt alldeles för varma te (som jag vägrar stava med h) och undrar hur vårt hem kommer se ut. Å, va jag längtar!
Rörstrandkoppen är förresten världens bästa tekopp, så det så.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback