krull

Det är något visst med att rulla upp håret på tantiga papiljotter på kvällen innan läggdags. Det är megajobbigt att sova med dom men det är det värt! Känslan av att ta ur dom på morgonen när håret har torkat och dra fingrarna genom lockarna... Åh, det är fantastiskt! Sen är det bara att borsta, borsta och borsta lite till! Man behöver ju absolut inte vara rädd för att lockarna ska försvinna. Håret blir snarare mer medgörligt och formbart om man borstar igenom det riktigt ordentligt! Sen är det bara att använda fingrarna och borsten för att forma håret som man vill. Eller bara och bara... Det kan vara lite klurigt! Jag får väl ta och göra en video någon dag. Eller åtminstone ta bilder och visa hur jag fixar mitt barr!
 
 
När jag har dragit fingrarna genom håret ♥
(matchar med sport-bh och kofta, såklart...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback