klipp klipp

Jag är så himla tunnhårig numera! Mitt hår har väl aldrig varit speciellt tjockt till att börja med, men nu är det katastrof! Amningen gör mig flintis! Nästan i alla fall. Dessutom är hela håret extremt slitet. Jag ska nog klippa det kort (inom kort)!
 
Långt hår är fruktansvärt fint och man kan ju hitta på så mycket med det! Men hellre kort, välvårdat och tufft hår än långt hår som är extremt tunt, skabbigt och slitet!
 
 
Kanske något liknande?
Passar nog på att färga håret i någon kul färg i så fall! Och visst kan man va retrofin fast håret är kort och färgglatt!
 
 
 
Den ljuslila, kortklippta frisyren nere till vänster är en favorit! Ser framför mig hur jag matchar med den snygga svarta Monki-kappan, kängor och en söt hatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback