nu får det vara nog!

Ja, med klippningen alltså... Och bilder på mig själv.
 
Ett väldans tjat om hur jag ser ut idag, jag vet. Men jag känner mig lite extra fin idag av någon anledning! Kanske är det sminket (som jag har bättrat på hundra gånger). Kanske beror det på den nyklippta luggen som numera är lagom lång. Eller så är det en fantastisk dag, helt enkelt! Trots pluggandet inför morgondagens matteprov...
 
I vilket fall kapade jag luggen en bit till. Det behövdes! Nu är jag meganöjd med längden och ska lägga undan saxarna innan jag får för mig att klippa mer...
 
 
Nu får det vara nog!
 
 
 
 
Så här har det sett ut framför mig nästan hela dagen. När det var dags att fylla på med energi åt jag en ugnsomelett.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback