Vinterfrost och utlottning av julklapp

Burr! Idag känns det att vintern har anlänt. Frosten har haft ett fast grepp om äppelgrenarna hela dagen och gräset har gnistrat så där drömmigt som på film. Den här tiden på året knastrar det ständigt i spisen, så här inne har vi det riktigt varmt och mysigt. En kylig och mörk kväll som denna är det förstås extra mysigt att höra hur det knäpper från köket. Pepsi ligger på en stol och putsar sin päls medan hundarna gnager på varsitt grisöra. Henry börjar bli en riktig vilding nu, så han rullar omkring lite överallt! Till jul tror jag absolut att han kan krypa! Vänta bara.
 
 
På tal om jul... Jag ska klura på något bra så att ni fina läsare får chansen att vinna en fin liten julklapp! Jag säger till när det är dags, jag lovar!
 
 
 

Kommentarer
Flisan säger:

Åh vad kul med en liten tävling!!! :)

Svar: Eller hur! Nu måste jag bara komma på en idé till julklapp :) (hjälp mig? <3 )
Bella

2013-11-20 | 22:18:14
Johannas Retro säger:

Oja, riktigt kallt är de, speciellt på morgonen när jag ska fara iväg till jobbet. Men mysigt nu när julen ändå är på ingång!

Ska bli kul med en tävling!

2013-11-21 | 12:10:57
Bloggadress: http://www.johannasretro.com
Frida säger:

Tycker så om din klänning och alla de ting i bakgrunden!

Svar: Tack snälla du!
Bella

2013-11-24 | 23:28:34
Bloggadress: http://www.septemberbacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback