trettioårskalas

Tända ljus, vackra bordsdekorationer och lukten av rödvinssås välkomnade oss när vi anlände till gårdagens kalas. Martins syster fyller 30 den här helgen och det ska såklart firas!

På förmiddagen gjorde jag henne fin i håret inför en hel dag med festligheter och många gäster. En lockig uppsättning med lite flätat blev det. Det var länge sen jag gjorde något liknande, men det blev himla bra! Frisören i mig finns absolut kvar.
 
Kvällen bjöd sedan på många skratt, livliga diskussioner och sjukt god mat. Två rejäla portioner med rostbiff, potatisgratäng och rödvinssås slank ner som ingenting och middagen avslutades med en farligt god chokladkaka. Strax innan klockan slog två sa vi hej då och gratulerade värdinnan ännu en gång. Det var en himla lyckad kväll!
 
 
Så här såg jag ut!
Jag drog på mig min svarta vintagepärla, mitt finaste leende och gjorde victory rolls.
 
 
 
köket är nyrenoverat och sjukt fint! Jag skulle inte säga nej till detta fantastiska golv.
 
 
 
Så här snajdig blev den lockiga uppsättningen!
 
 
 
Jag är svag för blommor i vackra koppar!
 
 
 
Min fina karl som jag älskar till månen och tillbaka.
Köket är inte så dumt det heller!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback