Pluggvecka

Puh! Den här veckan har jag verkligen fullt upp med matteplugg. Tre prov inom loppet av en vecka blir ingen lätt match. Förhoppningsvis får jag tid över till annat också! Loppande till exempel! Och mystid med Henry och Martin förstås.

På tal om loppis! Här om dan fyndade jag några fina plåtburkar, bland annat en gammal Marabou-burk som jag fick gratis för att den saknade lock och en annan megafin med en massa färgglada blommor på. En hel hög med framtida kak-/pyssel- och prylburkar fick följa med hem för en blygsam summa. Dom kan vi kika på någon annan dag! Tillsammans med dom andra småsakerna som fick följa med samtidigt.
 
 
En glimt av min uppfräschade hårfärg och min nyfyndade 70-talsklänning som jag kan visa er mycket bättre under morgondagen.
 
 
 
Lömska, men ack så vackra, herr Räv har varit på besök igen!
 

Kommentarer
Johannas Retro säger:

Snygging där! Önskar jag orkade piffa upp mig innan jobbet och till vardags, men icke sa nicke!
Synd att du bor en bit bort, hade behövt en loppiskompis!

SV: jag har köpt min domän via wordpress.com som jag bloggar via, tycker den är mycket bätttre än blogg.se som jag haft tidigare.
Fast ni har väl så ni kan uppgradera erat konto osv där? Kolla de, mycket lättare att komma ihåg en sida/blogg om den har en egen domän plus att de ser snyggare ut ;)
Annars kan jag se om jag kan logga in på blogg.se igen och kolla upp hur man gör ^^

Svar: Hallå där! Har sett at blogg.se erbjuder domän på köpet om man uppdaterar till PRO i ett år. Dock lite dyrt tycker jag! 500 pix ungefär. Och PRO är inget jag behöver, känner jag! Har sett att man kan köpa domäner på annat håll för ca 100 pix per år och sen koppla ihop den med sin blogg, men det såg så svårt ut! En domän vill jag i alla fall ha :) Ska nog komma på ett snitsigt namn också i så fall. Ja, visst är det snyggare och lättare att komma ihåg :)
Bella

2013-11-13 | 10:24:31
Bloggadress: http://www.johannasretro.com
Lotta säger:

Lycka till ducktiga och så himla fina du! <3
Jag har också en såndär blommigburk, för jag antar att det är den som jag ser i hyllan bakom på ett par andra bilder.

KRAM!

Svar: Tack snälla du! <3 Det behövs verkligen...Ja det stämmer! För en tia kunde jag inte låta den va.

Kram!
Bella

2013-11-13 | 16:56:47
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Johannas Retro säger:

SV: Okej, ja precis lite billigare hos wordpress då, tror inte ens jag betalade 200 kr :)
Gört!
Btw när du svarar via blogg.se så ser jag inte ditt svar om jag inte går in på din blogg då, så du vet :)

Svar: Okej billigt! :)

Aha va skumt! För mig dyker det upp här på bloggen om jag fått svar, men det kanske bara är inom blogg.se :)
Bella

2013-11-14 | 09:53:51
Bloggadress: http://www.johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback