Drömjackan och julklapp till Henry

I onsdags hämtade jag upp tjusiga Lotta för en dag på stan. Vi sminkshoppade och hann såklart även med en del loppande och en välbehövlig lunch. Erikshjälpen levererade på loppisfronten! En underbar jacka hängde och väntade på en klädställning bland trista H&M-kappor. Hjärtat hoppade över ett slag när jag fick syn på den. Oj så fin! Jag slår vad om att det har funnits en tillhörande kjol också, men den såg jag inte skymten av. Än så länge är det inte för kallt för att jag ska kunna rocka den, men den är främst tänkt till våren. Nu måste jag bara införskaffa några lika tjusiga pennkjolar att ha till.
 
 
Vackra höstfärger och en mjuk pälskrage! Jag är så himla nöjd över att jag hade turen med mig i onsdags.
Måste dessutom tillägga att jackan kostade 50 pix! Kalasbra.
 
 
 
Jag hittade även en liten kärra med klossar som Henry ska få i julklapp. Han kan inte leka med den riktigt än, men jag kunde inte låta bli!
 
 
 
Jag är så jäkla glad över att jag har träffat och börjat lära känna fina Lotta! Fin på utsidan och minst lika fin på insidan. Rak, ärlig och hur snäll som helst! Vi båda älskar loppisar och feminism, och vi har liknande värderingar och tankar kring mycket. Hur bra?! Henry håller med och tycker att hon är helfestlig ♥

Kommentarer
Ida Nielsen säger:

Lotta verkar ju alldeles toppenbra :) Fin jacka du fyndat också!

Svar: Helt fantastiskt bra! Jag är sjukt nöjd med jackan! 50 pix kostade den liksom (!!!)
Bella

2013-11-29 | 19:33:22
Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/
Lotta säger:

Det är du som är den tjusiga och jag är nått så satans glad att jag köpte korsetten av dig! Tänka sig, korsett + köp = ny kompis!
<3 Underbara Isabella <3

Svar: Vilket öde! Så fantastiskt :D <3
Bella

2013-11-29 | 21:38:24
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Lisa säger:

Vilken fin kappa!

2013-11-30 | 19:54:44
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback