Den sista måndagen denna november

Den här måndagen har jag...
 
 
Köpt en finfin resväska för 35 pix.
 
 
 
 
Den har någon färgglad person haft när hen rest iväg på äventyr, tänker jag.
 
 
 
Pluggat matte...
 
 
 
Jag har också myst med Henry och loppat julklappar till honom! Jag hittade även något färgglatt och fint till vagnen. Den har han lekt med hela dagen! Godkänd med andra ord.
Här är han så trött att ögonen går i kors!
 
 
 
När vi kom hem blev vi genast välkomnade av Pepsi.
 
 
 
... och sen har vi handlat mat, betalat räkningar och gjort andra vardagliga och trista saker. Vi åkte även till mina föräldrar och hämtade lillasysters kanin som ska få övervintra hos oss! Strax ska jag landa på kudden och drömma mig bort. I morgon är det matteplugg som gäller. Puh...

Kommentarer
Johannas Retro & Rockabilly säger:

Då fin! Fryser du inte om dina fossingar i bara de skorna?

Svar: Nej då inte än i alla fall! :) håller kvar i hösten så länge det bara går!
Bella

2013-11-26 | 01:26:55
Bloggadress: http://johannasretro.blogg.se/
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Underbar resväska! Fantastisk färg :D

Svar: Lite annorlunda! Kul med någon färgglad tycker jag :)
Bella

2013-11-26 | 06:19:17
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback