Trist dag

Idag är det just det... En trist dag. Himlen är grå och jag har ingen ork!
 
En av ällingarna (ankungarna) har varit krasslig sen vi fick hem dem igår kväll. Jag har tagit in den till köket och nu är den nerbäddad framför vedspisen. Hon fick lite mosat ägg på ett fat för en stund sen och har ätit för glatta livet. Jag hoppas verkligen att hon rycker upp sig och blir pigg som de andra!
 
Nä, jag tycker att vi piggar upp oss med ett gäng inspirationsbilder! Jag blev medlem på Styleroom för några dagar sen och där hittar man hur mycket inspiration som helst! Glada hemmafixare visar upp sina hems bästa sidor och ger varandra tips och feedback! 
 
Pinterest är ju en given favorit sedan länge och även där har jag varit och spanat en hel del.
 
 
Färgglada, ljusa kök är det bästa jag vet... Näst rabarberkräm.
 
 
 
 
 
 
 
Barnrummet har vi inte ens bärjat med än! Tiden bara flyger iväg...
 
 
 
 
Jag älskar färg! Om vi någon gång köper ett hus så ska trappan absolut målas i någon fin färg! En trapp till himlen. Typ.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback