Sovrumsinspiration

Jag kan inte bestämma mig angående något alls när det gäller vårt sovrum! Vad ska det vara för färg på väggarna? Ska vi ha någon sänggavel? (Ska jag måla en sänggavel på väggen? Det är ju så fint!) Vilka möbler ska vi ha? Belysning? Gardiner?
 
Jag gillar idén med regndroppar i olika pastellfärger! Man kan ju göra dom av tapet eller pappar och sen klistra upp med hjälp av tapetlim! Eller kanske kan man använda sig av dekorplast? Fast jag vill ju ha något liknande i bebisrummet. Äsch! Då matchar det ju haha...
Lampan var ju underbar...
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill ha mängder av pom poms och vimplar! Det ska kännas som ett evigt kalas. Pastellfärger, vitt, vintageprylar... Ååå jag vill fixa nu! Jag ska nog hämta färg nästa vecka eller t.o.m. i eftermiddag..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback