SJU DAGAR

Sju dagar kvar till bf! Men sen får vi se när bebisen faktiskt vill ut till den stora främmande världen. Kanske idag... Kanske om två veckor... Med tanke på hur trött jag är i kroppen 24/7 vill jag att hen ska komma NU! Men med tanke på att det är några förberedelser kvar vill jag att hen väntar åtminstonne en vecka.
 
Just det! På tal om bebisen... Jag skulle ju visa er bebisrummet! Det hade jag helt glömt bort. Bilder dyker upp under dagen om jag kan ta några hyfsade bilder! Annars får ni kanske vänta några dagar till haha...
 
I stället kan jag bjuda på en bild på dagens "lunch". Jag mår pyton idag och har fruktansvärt ont i både huvudet och kroppen, så jag har ingen direkt matlust för tillfället. Men jag är hungrig som en varg! Det går inte riktigt ihop... Jag hoppas att jag piggnar till framåt kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback