Lördagssysslor

Idag ska det rensas lite, men framförallt städas, här hemma i huset! Hallen är full med skräp från vardagsrummet som vi har fixat och grejat i, och i köket råder det kaos! Jag får väl ta hand om den biten medan Martin är duktig och sågar och klyver ved där ute i blåsten. Alltid finns det nåt att göra... Nästan aldrig något roligt dock! Jag som ville pyssla med något kul idag..!
 
Så här såg jag förresten ut igår, dagen till ära! ja, det var ju fredag i alla fall...
 
 
Bebisupdate! Bebbe har varit väldigt aktiv de senaste veckorna. Det känns så mysigt att kunna känna hen röra på sig där inne i magen. Det känns liksom... på riktigt! Jag har nu gått in i vecka 27 och det är ca 3 månader kvar till bf! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback