Fredagspyssel i vardagsrummet

Idag pysslar jag i vardagsrummet. Förhoppningsvis hinner jag grundmåla alltsammans under kvällen! Jag har ingen ork egentligen men det måste ju göras. Slipa, måla och måla lite till... Målet den här helgen är att kunna ställa in alla möbler! Vi får se hur de går med det...Fredagspysse
 
Ja, just det! Mina ägg som jag skulle färga blev jättefula och gick dessutom sönder. Jag läste någonstans att man kunde färga naturligt med rödbetsvatten men det gick sådär... Jag skulle ju visa er i vilket fall men det blev verkligen knas! Kappt någon färg alls, plus att dom gick sönder. I stället blåste jag ur ett par gröna ägg från våra egna höns. Helt naturligt färgade redan vid leverans haha! Dom kan jag visa er en annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback