Vintageshorts och en liten stringhylla!

Dessa underbaringar (plus lite till...) fick följa med hem från en gårdsloppis här om dan! Underbara, troligtvis hemsydda, små vintageshorts i lilablommigt tyg och med hög midja, och en liten stringhylla. Märket på hyllan är SEBA Sweden och den kostade en femtiolapp. Efter lite letande på google så upptäckte vi här hemma att den är värd ett par hundralappar mer. Fynd! Dessutom är den ju superfin! Den ska sättas upp på en tom liten väggsnutt bredvid soffan i vardagsrummet. Typ som tv-/sterio-/tv-spels-fjärrkontrollshylla... Typ.
 
 
Shortsen gav jag en ynka guldpeng för! Hur underbara?! Till en vit bikini kanske?
Dom ser ut som n blommig blöja på bilden men åh va jag älskar dom!
 
Hyllan ska ni få se en bättre bild på så fort jag har satt upp den! Jag vill olja den med teakolja också men et får bli en annan gång... Typ om hundra år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback