Picknick i solen

Idag blev picknicken av! Vi har suttit och njutit av solen vid en badplats, ätit goda smörgåsar och pratat om allt och inget. Egentligen har vi väl mest larvat oss och skrattat åt allt mellan himmel och jord, men det är en fantastisk känsla! Det sker liksom automatiskt! Och det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet... ♥
 
 
Scarf även idag! Denna gång i form av en rosett.
Jag kände mig väldigt piffig!
 
 
 
Det blev inget kvällsdopp för min del, men förhoppningsvis har jag fått lite färg.
 
 
 
Hemgjord jordgubb- och rabarbersaft! Så jäääääääävla god! Den är precis lagom söt och smakar verkligen så där som bara hemgjord saft kan göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback