Sommar i trädgården

Jag har suttit och kollat igenom lite bilder från i somras. Åh, va jag ser fram emot vår andra sommar här i huset, speciellt nu när vår familj utökas! Vår första sommar var helt underbar. Efter att ha bott i lägenhet under ett par år det skönt att komma ut på landet igen!
 
Så här såg det ut i vår trädgård i somras! Det mesta är lite vildvuxet, men det är charmigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu i sommar kommer vi nog inte att ha så mycket tid över till trädgårdssysslor, men jag vill ändå se till att det är fint och välkomnande! Att det är lite vildvuxet och udda är en del av charmen.

Kommentarer
Ewa säger:

Vilka underbara bilder. Nu längtar jag mer än någonsin till våren och sommaren. Härlig inspiration till det vackra ,roliga och lite annorlunda. Gillar när man har det lite personligt även i trädgården ;)

2014-01-15 | 08:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback