Baddräkter = fy fan va snyggt

Baddräkten är ett fruktansvärt ouppskattat plagg! Ofta tänker man på gamla tanter eller simskolelärare när man pratar om baddräkter... Det är synd! Det är ju nämligen jääävligt snyggt med baddräkt! Smickrande för ens figur är det också. Speciellt med tanke på att jag i skrivande stund bakar en tårta... På zalando.se hittade jag godingarna nedan. Ibland är det visst rätt bra med Facebookreklam...
 
 
Åh, jag vill ha varenda en! Jag kan inte bestämma mig angående vilken som är favoriten bland dessa retroinspirerade godingar. Kanske den gula? Eller nej! Den svarta med prickar! Eller den blå med prickar?
Synd bara att de kostar mellan en tusenlapp och 1500... Om jag himlar med ögonen mot sambon så kanske kan jag köpa mig en till sommaren. Det är värt ett försök i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback