Valentine's day

Alla ♥:ns dag närmar sig! Jag planerar att bjuda min frugis och hennes kille på fika här hemma hos oss.
Tills dess måste jag ju komma på vad jag ska baka!  Kanske blir det cakepops, cupcakes, chocolate chip cookies, småkakor eller tårta... Hmm det är inte lätt att bestämma sig! Jag spanade lite på Pinterest och hittade i alla fall en hel del inspiration!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill baka ett par olika godsaker att bjuda på! Det blir både fint när man dukar och så får ju gästerna en del att välja på. Man behöver inte alls baka en massa komplicerade saker, utan välj ut ett par favoriter och lägg ner tid på dom i stället för att göra en massa halvbra saker bara för att det ska se mycket ut.
 
Jag ska i alla fall göra någon form av cakepops, cupcakes, måkakor och maränger. Det kommer troligtvis att bli en hel del över så vi får väl bjuda hem några fler under den helgen! Jag har inget emot att fika fler gånger haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback