TVÅ ÅR

Jag satt precis och kikade igenom en hel del gamla bilder, och kom fram till att: jahopp, så här har jag sett ut under de senate två åren!
 
En hel del förändringar har ägt rum under dessa två år! Jag har nog t.o.m. fler bilder på lite andra frisyrer och färger, men jag kommer knappt själv ihåg hur jag har sett ut... Dessa nedan får summera det hela!
 
 
Jag har dessutom hunnit ha vitt, kort hår innan det knallröda med sidecut, som ska föreställa den fösta bilden.
 
 
 
 
Vad händer här näst på hår-fronten?
 
Det svarta håret med rosa toppar är i alla fall min favorit, om jag får säga det själv! Jag tycker att jag passar riktigt bra i dom färgerna och det passar liksom min personlighet. Luggen är ju också fin! Kort och spikrak. Inte urtunnad för 5 öre. Den saknar jag! Nu är det ju dock håret mycket längre och mer jämnt. Min sidecut har finally växt ut! Kanske ska jag färga det svart med rosa toppar nästa gång? Eller mörklila med rosa toppar? Eller knallröt som på första bilen i bildspelet? Åh, så många val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback