Todaaay

Idag har jag varit riktigt kass på att uppdatera! Större delen av dagen har spenderats hos päronen där jag har vaktat barn och ätit hamburgare. Innan dess var vi hos barnmorskan och mätte magen och bokade in en del tider framöver. Tiden går fort! Sist vi var där var i november...
 
Nu är det dags att sova! Sambon har kört klart den sista banan på sitt bilspel och säger nu till mig, på taskig svengelska, att det är dags att gå och lägga sig. Även morgondagen kommer att spenderas hos päronen, där jag ska vakta lilla systeryster! Så att hon inte hittar på en massa hyss menar jag... Jag återkommer under morgondagen!
 
Jag har förresten börjat att fylla på med finfina saker i det öppna skåpet. Nästa steg är väl att ta ut alla saker och måla det på insidan... Den bakre väggen i skåpet ska jag troligtvis tapetsera med en rosa- och vitrandig tapet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback