Salamiansiktet

Idag är jag sjukt svullen i hela ansiktet! Jag är liksom ganska pluffsig och helt rödfläckig. Man kan ju tro att jag hamstrar mat i kinderna... Fläckar har dykt upp vid flera tillfällen, speciellt när jag har kräkts och fått anstränga mig och ta i riktigt mycket. En del av alla märken kan ju vara spruckna blodkärl men inte allt väl? Jag ser ut att ha en massa finnar eller acneärr, men det är det ju inte. Under ögonen är jag riktigt röd men huden känns inte irriterad eller så. Jag har även fått ett skumt, rött sträck vid ena mungipan som har funnits där i ett par dagar nu. Typ som Jokern... Det är ju lite skumt att dom kommer tillbaka och sen försvinner om och om igen.
 
Finns det någon som känner igen sig? Vad kan det vara?
Bilden är ju tyvärr jättekass men en del av alla prickar/fläckar syns....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback