Ooops!

Här har det visst inte hänt mycket på snart två dagar..! Vi har nämligen spenderat den större delen av helgen hos mina föräldrar. Underbar mat, massa prat, trevligt umgänge, belgiska våfflor och två klippningar hanns med!
 
 
 
I morgon ska jag baka tack-så-mycket-för-hornen-cupcakes till vår kära granne och hyresvärd. Han har nämligen gett mig två par små hjorthorn som jag ska sprejmåla i någon fin färg och sätta upp på väggen! Antingen ska de få agera "krokar" eller helt enkelt prydnad. Chokad- eller vaniljcupcakes fyllda med banankräm och toppade med chokladgrädde och kokos blir nog bra! Eller kanske vaniljmuffins med kokos i själva muffinsen? Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback