Nu blir det mörkt!

 
Fast nä... Det är bara själva färgen som ser mörk ut. Alltsammans fräschas bara upp (en hel del) och det blir orange som vanligt! Eller som vanligt..? Det är bara andra gången jag färgar håret orange! Men det känns som att jag har haft det i evigheters evighet vid det här laget. Det ska i alla fall bli skönt att slippa den förbannade utväxten..
 
Jag använder mig förresten av Revlon 7.40 för tillfället när jag färgar håret! Finns att köpa på bla. Hårvårdsbaren. Innan jag färgar håret så bleker jag utväxten med en blondering från Mood. Den är billig och faktiskt jäkla bra!
 
 
 
För att hårfärgen ska hålla sig fräsch använder jag mig dessutom av Revlons färgbomb, som de flesta kallar den. Revlon nutri color creme heter den egentligen. En färginpacking, eller eller en inpackning som ger/fräschar upp färg, kan man säga att det är. 400 heter den jag anväder. Morotsorange!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback