Kanske skulle man bli sexolog?

Jag vill ju så gärna plugga till socionom när bebben är född och den nya vardagen har kommit igång. Om jag kommer in på linjen osv. så är det väl tänkt att jag ska börja plugga hösten 2014.
 
Vad ska jag jobba med efter det då? Helst vill jag väl jobba med missbrukare, ungdomar med diverse problem, som kurator eller inom socialen. Jag vill inte sitta på ett kontor och ruttna i alla fall! Kanske pluggar jag lite till för att kunna jobba som sexolog? Det skulle svärmor gilla... Det vore nog spännande att arbeta som relationsrådgivare och samlevnadsexpert. Eller vad man nu ska kalla det. Hmm, vi får väl se. Jag tror i alla fall att jag skulle bli en jävligt bra socionom, oavsett vad jag jobbar som efteråt. Jag känner att det är något för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback