Friday!

Jag har precis målat den sista rosa väggsmatten i köket. "Är dom inte klara snart?", tänker ni. Jo jo! Snart i alla fall... När Martin kommer hem ska vi måla den allra sisa smatten i köket! Det är en liten bit vägg över vedspisen som ska bli vit och knottrig. Annars är hela köket turkost och rosa! Som en liten godisbutik... Nästa lilla projekt blir väl att måla hyllor och diverse annat som ska upp på väggarna lite här och var. Mamma syr, som sagt, finfina gardiner.
 
Bilder på det som jag har bakat då? Det kommer under morgondagen när jag har dukat upp alltsammans! Några andra intressanta bilder som jag kan bjuda preciiiis nu har jag inte. Jag antar att ni inte vill se några bilder på disk och annat som jag ska ställa mig och fixa nu...
 
Dom är fulingarna kan ni få titta på så länge! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback