Nehepp... Mina macarons blev inte bra alls! Visst, dom blev väl som två rosa marängkakor med lite smet emellan, men inte mer än så. Dom ville inte resa sig ordentligt och fick ingen sån där typisk krage runt om. Jaja! Jag ger mig på't igen under morgondagen. Mina cakepops blev dock awesome! Ett gäng med smak av sockerkaka och drottningsylt, och ett gäng med pepparssmak! Dom doppades i vit, respektive ljus choklad. Finfint! Ett futtigt gäng småkakor med chokladsmak blev det också. Hallongrottor (tror att jag skrev syltkakor sist? Eller?) ska bakas under morgondagen! Vi får se om det blir några cupcakes, men det lutar åt det! Det blev nämligen sjukt mycket cakepops... Men det kommer gäster både på lördag och på söndag, så förhoppningsvis går allt åt!
 
Nä, nu ska jag mysa med min älskade!
 
 
Ni som läser får gärna kommentera huuuuur mycket ni vill förresten! Nja, just på det här inlägget finns det väl kanske inte så mycket att kommantera... "mmm jordgubbar" känns väl lite torrt att skriva. Men men! Kommentera vart ni vill! Det vore kul för min del i alla fall ♥
 

Kommentarer
Veronika säger:

era frossare.. <3

Svar: Äsch... <3
Bella

2013-02-14 | 22:17:32
Emelie säger:

Mmmmm jordgubbar ;)
Älskar bloggen Bella! Läser minst 1 gång om dagen! Tack för all inspiration! Och jag står vid mitt ord du kommer bli världens bästa morsa!! Hoppas på att vi ses snart! Puss på dig kaiso <3

Svar: Haha sötnos :* Det hoppas jag med! Miss youuuu <3 xoxo
Bella

2013-02-14 | 22:51:42
Bloggadress: http://finest.se/emeliegermund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback