Okej då vi släpade hem en liten gran ändå för att det är så jäkla fint

Vi kunde inte hålla oss! Under en skogspromenad igår eftermiddag fick vi syn på en perfekt liten gran. Vi tänkte att ja, men en liten liten gran kan vi väl ändå ha? Den kan stå någon stans så att Henry inte når den! Martin säger förresten att den är uppnosig, och jag är nog beredd att hålla med honom. Grenarna pekar liksom uppåt på ett fint sätt, menar han med det. Men jaja nog om det! Så här ser den ut numera, helt klädd i vackert gammalt julpynt som jag har fyndat på loppis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ruina - fyra barn under tre år säger:

Såna där kulor som är öppna inuti hade vi i granen när jag var liten :-)

Svar: Jättefina tycker jag! :) Blev så glad när jag hittade dom!
Bella

2013-12-14 | 21:06:05
Bloggadress: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback