Lucka nr 2; berätta om vad du har på dig idag

Idag har jag en egenstylad liten vintagehatt i fuskpäls på huvudet. Fjädrarna känner ni väl igen? Dom köpte jag ju här om dan och nu har dom fått en hatt att pryda! Bling blinget har jag tagit från ett gammalt diadem. Himla snajdig, om jag får säga det själv.
 
 
 
 
 
Den fina jumpern köpte jag på loppis här om dan. Ynka 30 pix kostade den och jag är helnöjd! Djupblå, varm och lagom lång. Mönstret är helt wunderbar! Och röda naglar är väl aldrig fel?
 
 
 
Brallorna har ni sett tusen gånger förut! Gubbrallorna. Tantbyxorna. Favoriterna.
 
 
 
Väskan är också en favorit! Stor, rymlig och himla snygg. Den fick jag för några tior på loppis!
 
 

Kommentarer
Lisa säger:

Jag har samma tröja :), du ser jätte vacker ut!

Svar: Vart kommer den ifrån? Jättefin är den i vilket fall :D Åh tack snälla du <3
Bella

2013-12-02 | 17:50:44
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback