Sleepy sleepy

Det har faktiskt inte hänt ett dugg idag. Jag och lillskrutten gick upp, myste hela dagen och väntade på att papput skulle komma hem. Sen myste vi resten av dagen också! Ibland är det skönt att ha såna dagar, men inte allt för ofta!
 
Imorgon ska jag och Henry åka in till Finspång och hämta en retrostol (typ 50-tal, woho!) som jag har fyndat för en tjuga, handla lite och kanske fika med min mormor. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder så att jag kan ha klänning! Martins kallingar och stora t-shirtar är standardklädsel här hemma nu när jag är mammaledig och hemma med skrutten.
 
Nä, nu ska jag gå och lägga mig! Jag har precis rullat upp håret på spolar så jag förväntar mig ingen bekväm insomning... Men äsch! Vill man vara fin får man lida pin. Ibland.
 
 
Så här ärtig brukar jag vara när jag har tagit ur spolarna på morgonen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback