Radiomöbel à la 50-tal

Titta vilken fin liten radiomöbel jag hittade på loppis igår! Åh, va jag har letat efter en som är nätt och lagom stor. Den här blir perfekt! Idag fick den följa med hem och nu väntar den på att få inta sin rätta plats. Var den nu är... Jag tror att de ska få stå i pysselrummet  med en stringhylla över. Ja, det blir nog alldeles perfekt.
 
 
 
 
 
Pysselrummet har blivit vitt förresten! Nu har jag börjat fundera på ev. fondvägg... Hmm! Kanske en ljust turkos vägg? Det känns rätt! Vi får ju turkos-gröna ljusa ägg av våra höns, så jag kanske tar med ett ägg när jag ska välja färg. Men vi får se! Jag har inte riktigt bestämt mig än. Martin är likgiltig så jag gör som jag vill! När jag har bestämt mig dvs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback