Prickig vintageklänning

Jag köpte en prickig 50-talsklänning på sommarens favoritloppis! 30 pix betalade jag för den. Snacka om megafynd! Prickig och fin är den också. Passar perfekt till sjömanshatten som jag köpte av samma kvinna här om dan.
 
Jag älskar vintagekläder, speciellt 50-talsklänningar och accessoarer! Tyvärr äger jag inte speciellt många sådana plagg, men vintage-/retrogarderoben växer stadigt. Det är en början i alla fall! Visst kan man få tag i många fina vintageplagg på nätet och i speciella butiker, men det är roligast att göra riktiga fynd på egen hand! Det är snällast för plånboken dessutom.
 
 
Några snabbt tagna mobilbilder på den prickiga underbaringen!
 
 
 
 
Fram. Bak. Fram. Bak
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback