nittonde augusti

Idag har jag målat, målat och målat. Jag hoppas att det blir bra! Vitt blir det. Eller äggskalsvitt som det så fint står på burken. Fint blir det i alla fall!
 
I morgon ska jag hämta en radio-/grammofonmöbel och sen plugga lite matte. Skrutten får mysa hos sin mormor så länge. Jag ska läsa matematik b några dagar i veckan framöver så att jag kan söka till högskola i framtiden! Det är en kurs som verkligen behövs för att komma in på de flesta utbildningarna. Det är bra att ha i bagaget helt enkelt.
 
 
Den prickiga 50-talspärlan! Den kanske får följa med på cruising i helgen. Eller så får den vänta tills på tisdag! Då händer det grejer, det kan jag lova er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback