Hemma-hos-reportage

Åh, nu har de varit här. Två supertrevliga tjejer fotade och intervjuade så det stod härliga till. Fotografen tog säkert tusen bilder och journalisten ställde frågor om oss, huset och vår inredningsstil. Det är inte alltid lätt att svara på frågor när man inte är förberedd, men det gick nog bra! Fotografen var jätteduktig och hon fick hemmet (och mig!) att se toppen ut. Vi fick mycket beröm, vilket var sjukt kul att höra! Vi har ju lagt ner mycket tid på nedervåningen så det är kul att det är uppskattat. Köket, vardagsrummet, pysselrummet och lilla hallen hamnade på bild. Jag är verkligen jättestolt och det känns så himla bra. Detta vill jag göra om fler gånger!
 
Tidningen Styleroom finns i butik den 10:e oktober om jag förstått allt rätt! Åh, jag ser fram emot att bläddra i den.
 
 
Så här ser jag ut idag! Prickig 50-talspärla, röda läppar och matchande röda naglar. Håret är lockigt, förstås.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback