djävulsläppstift i pinupparött

Jag och Henry åkte en sväng till stan i eftermiddags efter att vi släppt av syster yster vid hennes skola. Regnet öste ner på oss och jag fick halvspringa in till närmsta byggnad för att inte dras med av en plötslig flodvåg. Ja så hemskt var det! Men Henry var glad ändå. Ett perfekt rött läppstift fick i alla fall följa med hem! Devil från Make Up Store, närmare bestämt! Lagom matt och pigmenterat. Pinuppa-rött liksom! Hur bra som helst. Den perfekta höstkappan uppenbarade sig dessutom inne på Monki, men jag måste nog fundera ett tag till.... Den var ju inte gratis! (synd var väl det...)
 
 
Så här ser jag förresten ut idag! 
Trivs himla bra i vårt pysselrum!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback