En fullspäckad helg full av mat

Helgen är fyllspäckad! På fredag ska jag shoppa loss på bla. IKEA med mamma, och i morgon ska jag och Martin storhandla inför helgen.
 
På lördag vankas det tjejkväll med god mat och trevligt sällskap!Jag har inte riktigt kommit fram till vad jag ska bjuda på för mat än, men det blir nog något riktigt musigt i alla fall! Det lutar åt något med kyckling... Efterätt då..? Ja, vi får se vad det blir! Semifreddo är ju himla gott...
 
På söndag fyller min älskade 24 år och det ska såklart firas! Jag ska slänga ihop två olika smörgåstårtor i helgen som ska få stå och safta till sig tills på söndag. Efteråt bjuds det på glass med flera goda tillbehör - bla. fruktsallad, hemgjorda maränger, hemgjord varm chokladsås och Dulche De Leche-sås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback